2015. február 8., vasárnap

42.rész - Nem mondta?

Sziasztok! Új résszel jelentkezem! Remélem elnyeri a tetszéseteket, bár még nem olyan eseménydús;)
Nagyon köszönöm az előző részhez jött kommenteket, nagyon jól estek:) Ehhez a részhez is várom őket:D
Jó olvasást!
Anna xx.


Holly



A tegnap esti buli után kész felüdülés volt hajnali 6-kor az ágyba bújni. Bár a buli további része átkozottul jó volt. Az biztos, hogy ennyit még soha nem táncoltam egész eddigi életemben. A fellépők és a zene is a legjobb volt. Komolyan, jobbat ki sem lehetne találni.
Még lustálkodtam volna, azonban amikor kinyitottam a szemem, olyan kipihentnek éreztem magam, mint még soha. De egy az egyben elmosolyodtam, amikor megláttam a kezemre kulcsolt másik kezet és a szorosan hátamnak simuló testet. Minden egyes levegővételével megcsikizte a nyakamat. Óvatosan megfordultam, hogy Adam-et még véletlenül se keltsem fel. Fekete haja szanaszét állt a fején, de ez sokkal jobban áll neki. Szemeim akarva, akaratlanul is lejjebb vándoroltak felsőtestére.
Tegnap este vagy inkább hajnalban, amint feljöttünk a szobájába az első dolga volt, hogy mindent ledobáljon magáról - kivéve a bokszerét - és be is vetődött az ágyba. Én még utolsó lelki erőmmel lemostam a kis sminkemet, majd elcsórva Adam egy pólóját én is bemásztam mellé az ágyba.
Lassan végigsimítottam rajta és láttam, ahogy kirázza a hideg. Ettől halkan felkuncogtam.
- Tetszik, amit látsz? - hallottam meg kissé rekedtes hangját.
- Mióta vagy fent? - néztem fel kék szemeibe.
- Nem régóta. - nyújtózkodott, majd hozzám hajolt és egy gyengéd csókot adott. - Jó reggelt.
- Az már szerintem elmúlt. - mosolyogtam rá, amire csak egy vállrándítást kaptam. Már álltam volna föl, hogy lemehessek valamit enni, de egy kéz a csuklómnál fogva visszarántott. Amint visszaestem az ágyamra, Adam fölém kerekedett.
- Még is hova-hova? - húzta fel a szemöldökét.
- Enni valamit. - válaszoltam neki egyszerűen.
- Szerinted a tolvajok megérdemlik? - rángatta meg, a rajtam lévő pólójának az alját. - Nem akarod levenni? - kérdezte és a szemében játékos fény csillogott.
- Azt mondod, hogy áll jól?
- Azt nem, de jobban tetszenél nélküle. - suttogta a fülembe, majd elkezdte nedves puszikkal ellátni a nyakamat. Apró sóhajok és nyögések szaladtak ki a számon, kezemmel pedig hajába túrtam.
Kezét végig simította oldalamon, le egészen a fenekemig.
- Állj! - rúgtam le magamról, amikor hangos lábdobogást hallottam a folyosóról és nem sokra rá az ajtó kivágódott. Na ki jött be?
- Adam, Holly, ébredjetek! - kezdett el ugrálni az ágyon Suzy. Fuh, még mázli, hogy meghallottam, nem hiszem, hogy Adrienne örült volna, ha ilyen sokkhatás érné a kislányt.
- Mitől vagy ilyen energiabomba? - fogta meg Adam és felemelve kishúgát, repülőset játszott vele. Megmosolyogtatott a jelenet, ahogy Adam a húgával játszik. Majdnem olyan volt, mint amilyenek mi voltunk Mike-kal.
- Anya mondta, hogy ébresszelek fel titeket. - nevetett tovább, majd megragadta a kezünket és próbált minket felhúzni. Olyan kis aranyos.
- Jól van, megyünk már. - nevettem, majd felültem. - Te nem jössz? - néztem a még mindig ágyban heverésző Adam-re.
- Persze, majd mindjárt. - legyintett. Mást már nem tudtam mondani, mert Suzy kézen ragadott és már rángatott ki a szobából, le a lépcsőn és onnan a konyhába. A hasam azonnal hangosan megkordult, amint megéreztem az isteni illatokat.
- Hallom valaki éhes. - szólalt meg Adrienne a hátam mögött. A sütőhöz lépett, majd megnézte a benne sülő valamit. - Mindjárt kész az ebéd. - mosolygott rám kedvesen, megértően. - Adam-et hol hagytátok?
- Azt mondta, hogy mindjárt jön. - ekkor jöttem rá, hogy valójában csak egy póló takar, ami, megjegyzem, nem volt túl hosszú. Asszem kérnem kéne valami alsót a barátomtól. - De azt hiszem, inkább felmegyek. - mondtam, majd abban a pillanatban fel is rohantam a lépcsőn, egyenesen Adam szobájába, aki...békésen aludt az ágyában.
Először a szekrényében kerestem valami rövid nadrágot, amit felvettem, majd az álomszuszékhoz sétáltam. Lehajoltam az arcához és a fülébe suttogtam:
- Felkelsz még ma vagy más eszközhöz kell folyamodnom? - a válasza csak hümmögés volt. Hát jó. Kimentem a fürdőbe és egy pohár hideg vízzel tértem vissza. Nyomtam egy apró puszit Adam szájára, majd csak simán leöntöttem. Azonnal felpattant és az arcát törölgetve szitkozódott.
- Ezt még is mi a francért kellett? - fordult felém értetlenkedve.
- Valahogy fel kellett kelteni. - vontam meg a vállam. - Tessék, ezt vedd fel. - dobtam neki egy pólót, amit a székén találtam. Már indultam volna ki, amikor egyszer csak az ajtó bevágódott, majd magával szembe fordítva nyomott neki az ajtónak.
- Mi a...? - befejezni nem volt időm, hevesen az ajkaimnak tapadt. Először nagyon is meglepett ezzel a tettével, de nagyon is tetszett és rögtön viszonoztam csókját. Nem tudom mitől, de amint kezével leért a fenekemhez, felugrottam és lábamat dereka köré fontam. Levegő hiány miatt váltunk el.
- Wow. - mondtam, amikor visszaállt a rendes levegővételem.
- Aha. - helyeselt Adam, majd egy utolsó csókot adott, elengedett és a kezünket összekulcsolva mentünk le. Amint leértünk Billie Joe is pont akkor jött meg.
- Látom jó volt a reggel. - vigyorgott, gondolom a ruhánkra utalva.
- Erre inkább nem mondok semmit. - mondta Adam, majd az étkezőbe húzott engem, ahol az asztal már tálalásra kész volt. Mindannyian leültünk és enni kezdtünk. Az ebéd isteni volt, egy ilyen rakott sajtos csirkemell.
- Úristen. - dőltem hátra a székemen.
- Jaj Holly, egyél még. - kínált még Billie Joe, pedig pontosan tudta, hogy mennyit ettem.
- Szívem hagyd. - rázta a fejét Adrienne. - Inkább mosogass el!
- Én drága, egyetlen feleségem... - kezdett el hízelegni a nagy híresség, de nem volt esélye. Jó volt látni, hogy ennyi év után is ugyanúgy szeretik egymást és mindent ugyanúgy csinálnak, mint egy normális család. Anyáék nagyjából a hét mindennapján, minden órájában dolgoznak.
- Oh, Adam, már összepakoltál az utazásra? - fordult az anyja Adam felé, nekem meg a szemeim kikerekedtek. Hogy mi? Elutazik?
- Még nem. - motyogta lehajtott fejjel. Most mi vaaan?
- Ömm, lemaradtam valamiről? - kérdeztem és érdeklődve pillantottam Adam-re és Adrienne-re.
- Hát elutazunk egy családi nyaralásra. - válaszolt Adrienne. - Adam még nem mondta?
- Azt hiszem elfelejtette. - válaszoltam, majd felálltam az asztaltól és a nappaliba mentem át. Persze Adam jött utánam.
- Holls, ne csináld ezt. Mondani akartam, de... - vakarta a fejét.
- Deeee....?
- De akkor 'szakítottunk' és nem éppen így akartalak visszahódítani. - magyarázta, majd közelebb jött hozzám. - Csak 1 hét, ki fogod bírni. - biztatott. Végül is igaza van, 1 hetet csak ki lehet bírni. Addig visszamegyek dolgozni és majd Sam-mel is csaphatunk pár csajos napot és talán anyáékkal is tölthetnék pár napot. Alig 1 hónap múlva meg a suli is kezdődik. Bah!
- És hova fogtok menni? - kérdeztem meg. Ők is megérdemelnek egy családi utazást, nem kéne emiatt drámáznom.
- Spanyolországba. - rántott vállat. Persze, aki csak egy csettintésre elmehet Európába!
- Oh, es bueno porque el país tiene las playas maravillas. - feleltem neki. (Az jó, mert az országnak csodálatos tengerpartjai vannak - szerk.)
- He? - kérdezett vissza.
- Ez spanyol volt. - kacsintottam rá, majd elindultam felfelé a lépcsőn.
- Te tudsz spanyolul? - ámult, amikor visszamentünk a szobájába.
- Aha. - rántottam meg a vállam és elfeküdtem az ágyon.
- Még annyi mindent nem tudok rólad. - rázta a fejét hitetlenül, majd elővett egy bőröndöt és dobálni kezdte bele a ruháit.
- Majd később mindent megtudsz. - válaszoltam. 1 hét. Ki fogom bírni.

6 megjegyzés:

  1. Sok idő után az első kommentelő :3 ha valaki nem szól közbe :/
    Imádtam a részt bár ezt ha nem mondom szerintem akkor is tudod imádom Adam-et nekem is kell egy :D A rész tényleg nem volt valami tartalmas így hirtelen nem tudok többet irni se ennek ellenére is tetszett a rész.Helyesírási hibákért bocsi gyorsan irtam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok:) hidd el, én is elfogadnék egy ilyen srácot:3 :D
      Bár csak kiérdemeltek egy kis nyugodt pillanatot, annyi idő után, de a többihez már kitaláltam ezt-azt;)

      Törlés
  2. Pár hónapja találtam meg csak ezt az oldalt, sajnálatomra csak mostanság jutottam el odáig,hogy elolvassam, de őszintén mondom beleszerettem ebbe a történetbe, Adam és Holly nagyon aranyosak,imádom őket. Csak így tovább izgatottan várom a folytatást

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, jól esik, hogy ennyire megtetszett:) Igyekszem vele és remélem, hogy továbbra is tetszeni fog:))

      Törlés
  3. Remélem hogy most egy ideig minden oké lesz köztük és egyikük se csinál hülyeséget.Adamot még mindig imádom.Kár hogy csak hetente van rész szívesen olvasnék többször egy héten ujjat.Addig is marad az újra olvasás :) Várom a kövit :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem ígérhetek semmit, de azt elárulom, hogy lesz még egy pár gubanc közöttük;)
      Suliidőben, csak ennyit engedhetek meg, de hamarosan lesz egy hét szünet, úgyhogy megpróbálok többet hozni:))

      Törlés