2015. április 26., vasárnap

Köszönet és búcsú

Sziasztok!
Ha őszinte leszek, nem is tudom, hogy pontosan mit is mondhatnék. Furcsa volt úgy leülni a géphez, hogy már nem egy újabb részt írok nektek, hanem egy ilyen búcsút, amivel lezárom ezt a történetet.
Igazából ezt a történetet, már vagy 2 éve kezdtem el írni, de ha pontosan úgy írtam volna le, akkor elég gyenge kis sztori lett volna, mint találkoznak-barátok lesznek-egymásba szeretnek-összejönnek-boldogság. Én csak úgy érzem, hogy ez sokkal jobb lett és az olvasókból, az oldalmegjelenítésekből és kommentekből látszik, hogy valamit tényleg jól csináltam:D
Hmmm, a sztori...valami egyszerű történetet akartam írni, természetesen nem valami mai bandával és mivel az egész történet keletkezésekor csöppentem bele a Green Day világába, nem is volt kérdés, hogy kiről fogok írni.
Remélem, hogy volt aki -még ha csak pár zenét is- de megszerette a bandát;)
Annyi embernek lehetek hálás a kommenteket illetően, mert nagyon jól estek. Mint például: Anna Lepsényinek, Kohewa Cugie-nak, Szivárványnak, Mikuska Nikinek, Eliza Fődi, Rivnyák A. Lorettának -aki még nagy Green Day-fan is:D- Torinak, Barbara Tóthnak, Fruzsinak, Fangirl B.-nek és természetesen egyik legjobb barátnőmnek Lalának! Nagyon hálás vagyok nektek és a többieknek is persze, hogy végig követtétek Holly és Adam nem éppen zökkenőmentes kis történetét. :D
Nem tudom, hogy mennyien fogjátok e kis monológot végigolvasni, de elég ha csak annyit mondok, hogy nagyon köszönöm mindenkinek, aki végigolvasta a Summer Love-ot. El sem tudom hinni, hogy alig 1 éve kezdtem ezt a blogot és máris vége van...na de. Sokan kérdeztétek, hogy lenne-e 2.évad -sőt, talán inkább követeltétek is:D-. Lehet, nem mondtam ki egyenesen, de volt hogy elgondolkoztam rajta legyen-e vagy sem. De most még ott vagyok vele, hogy nem lesz, de talán majd egyszer lesz, de még van egy másik történet, amit tényleg meg szeretnék írni, remélem ott is követni fogtok ;), és ha majd érdekelne titeket, akkor ennek is írnék egy folytatást. De mint mondtam, ezt majd az idő eldönti és persze, a ti érdeklődésetek is.
Nem is tudom, hogy mit mondhatnék még, furcsa lesz hétvégenként nem ennek a történetnek neki ülni, de majd csak megszokom:D
És még egy kis adat:
Megjegyzések: 196 (aminek a fele persze az én válaszaim is)
Oldalmegjelenítések: +31.300
És amit még én magam sem hiszek el, mint a követők, ami pontosan 33 lett a végére! *-* Nagyon hálás vagyok, imádlak titeket!<3 :D
Armstrong Family :D
Azt hiszem ezennel a Summer Love-ot hivatalosan is lezárom. (ha kihagytam valamit, csak szóljatok:D)

2 megjegyzés:

  1. Most írok először de mar szinte az elejétől követem hétről hétre a történetet es nagyon jo! Mindig volt valami amiért vártam a vasarnapokat. Remelem lesz neki minél hamarabb folytatása ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy a tetszett/tetszik a történet, de mint mondtam, a folytatás csak (sokkal) később jönne, már ha megírom. De ez majd később kiderül ;) :D

      Törlés