2015. április 1., szerda

51.rész - I give up!

Sziasztok! Amint látjátok, hamarabb tudtam részt hozni! Nem tudok mást hozzáfűzni, csak hogy remélem ez a rész elnyeri a tetszéseteket;)
Ti is úgy vártátok a szünetet, mint én? Mert nekem már nagyon kellett -.- :D
Várom a véleményeiteket és jó olvasást kívánok!:)
Anna xx.


Adam



Éneklek neki egy műsorban, nyakláncot adok neki, felvállalom őt ország-világ előtt...de ő így is azt a srácot választja!
Sam folyamatosan írt, hogy Holly pontosan hogyan reagált a dalra és elmondta, hogy Luke-hoz megy, hogy beszéljen vele. Biztos volt benne, hogy véget vet a kettejük 'kapcsolatának', ezért mondta, hogy menjek én is oda, hogy amint kijön a házból én ott legyek, hogy megbeszélhessünk mindent.
Aha, nem. Én ott voltam, de az a puszi és az arcaik nem azt sugallták. Látszott rajtuk, hogy nagyon is jól vannak. Holly biztos, hogy nem választana engem. Hogy is tehetné?
Rám már nem is emlékszik, sőt Ő maga mondta, hogy gyűlöl engem! Akkor miért is pedálozok? Hogy még több elutasítást kapjak Tőle és még több csalódást? Köszönöm nem, én már ebből nem kérek! Legyen boldog, jobb lesz nekem is és magamnak is, ha kiszállok az életéből és -ahogy ő is- elfelejtem ezt a nyarat!
Ahhoz képest, hogy egy felejthetetlen nyarat akartam, pont az ellenkezőjét kívánom. Jobb ha elfelejtek mindent, ami vele kapcsolatos, de az biztos, hogy nem lesz egyszerű...

Holly



1 hét. Egy hete, hogy hivatalosan visszatért minden a megszokott kerékvágásba. Vagyis nem teljesen, mert -fuh, de furcsa ezt kimondani- Lukenak barátnője van és most már hivatalos is! Kath rendes, aranyos és vicces lány, pont olyan, akit szívesen látunk a köreinkben és nagyon jól illik a szőke kavarógéphez. A vicc az, hogy a bátyámnak is hivatalos barátnője van, ami kicsit bonyolultabb, mert a tesóm a nyár végén vissza megy a Howardra és Sarah az itthoni főiskolán tanul, szóval ez egy elég necces helyzet, de tudom, hogy majd megoldják.
És mi van velem meg Sammel? Mindketten a szinglik táborát erősítjük. Bár engem ez kicsit sem zavar, ellenben Sam nagyon furcsa. Folyton telefonál meg SMSezik valakivel, de nekem soha nem mondja el, hogy kivel. Igaz, egyszer féletlenül rátapadtam a konyhafalra és meghallottam, amint telefonál. Csak egy mondatot kaptam el, de az is nagyon furcsa volt: 'Oké elhiszem, hogy kivan, de őt sem rángathatom el csak úgy. Még az sem biztos, hogy emlékszik. Ne légy már türelmetlen, még megvárom a megfelelő...jól van!' - Ennyi volt. De miért is érzem azt, hogy rólam van szó? Mert szerintem más nem nagyon veszíti el az emlékeit. De még is, hova akarnak ezek engem elrángatni?
- És ma mit fogunk csinálni? - terültem szét Sam ágyán. Megint csak ketten vagyunk. Luke Kathet vitte valahova, Mike a barátnőjével és a haverokkal lóg valamerre. Ez így olyan unalmas!
- Nézzünk filmet? - javasolta, de még mindig a telóját nyomkodta. Időközben az enyém is rezgett. Mielőtt filmet választottam volna, megnéztem. Mike volt az. Kérdezte hol vagyok. Visszaírtam neki, hogy Samnél. Gyorsan jött is a válasz, hogy mindjárt jön. Hát oké, de remélem nem haza akar vinni.
Már a kukoricát tettem be a mikroba, amikor csöngettek.
- Kinyitnád? - kiabált le Sam az emeletről.
- Persze. - kiabáltam én is. - Nem mintha én laknék itt. - motyogtam, leginkább magamnak. Meglepetésemre egy rég látott srác állt a küszöbön. A haja kicsit már hosszabb volt, amitől egyre jobban látszottak göndör fürtjei. Sokáig csak egymást néztük, majd ő szólalt meg először.
- Szia. - mosolygott rám. - Hogy vagy?
- Jól. - válaszoltam. - Hogy kerülsz ide, Tyler?
- Beszélni akarunk veled. - hallottam meg magam mögött Sam hangját, amint jött le a lépcsőn.
- Még is miért? - néztem rájuk gyanakodva, amikor leültettek a kanapéra, de ők előttem álltak. Mint két szülő, aki a gyereküket vonják kérdőre, amikor rosszat csinált...de én nem csináltam semmit! - Nem tettem semmit. - tettem fel a kezem védekezően, biztos, ami biztos.
- Tudjuk. - bólintott Ty, halál komoly arckifejezéssel, ahogy eddig még soha nem láttam. - Pont ez a baj.
- He? - kérdeztem vissza 'illedelmesen'. - Oké, elmagyarázná valamelyikőtök, hogy mégis miről van szó?
- Inkább kiről. - vette át a szót Sam. - Holly, tudom hogy az emlékeid még nem jöttek vissza teljesen, de te vagy az utolsó esély, hogy helyretedd az eszét...
- Kinek az eszét? - vágtam közbe. Mégis kiről beszélnek? Várjunk! Ugye nem...?
- Adamét. - vágta rá.
- Mi történt vele? - kérdeztem sóhajtva és próbáltam figyelmen kívül hagyni a lepkéket a hasamban és a sóvárgást egy csókja iránt...nem erre nem gondolhatok! Csak egy csókunk volt, de az is hiba volt -egy csodálatos hiba, de ez mellékes-.
- Teljesen szétesett. - sóhajtott Ty és lehuppant a kanapéra, kezével az arcát dörzsölve. - Már egy hete folyamatosan bulizik, iszik is. Nem egyszer fordult elő, hogy részegen hívott fel, mert érte kellett menni. Hiába mondjuk neki, hogy ezzel nem csak tönkre teszi magát, de rossz példát mutat mindenkinek, aki ismeri és követi. Beleértve a húgát. - magyarázta, az én torkom meg elszorult. Nem, ez nem lehet Adam, ő nem ilyen. - A szüleire sem hallgat már és még rám se. - rázta a fejét. - Még beszélni sem hajlandó arról, hogy miért csinálja. - rázta a fejét. - Még ha részegen is csak annyit mond, hogy felejteni akar. - Ty lassan rám emelte a tekintetét. - Mit beszéltetek a múltkor, amikor ide jött eléd? - kérdezte.
- Nem is beszéltünk. - ráztam a fejem és próbáltam visszatartani a könnyeimet. - Amint megláttam, ő abban a pillanatban el is ment. - meséltem ezt a nagy találkozást.
- Hogy lehet hogy nem? - állt fel idegesen. - Ha nem te vágtál valami szarságot a fejéhez, akkor még is mi tör...? Egy pillanat... - gondolkozott el, majd kitágult szemekkel újra rám nézett. - Ugye nem csináltál semmi hülyeséget?
- Megmondtam, hogy nem! - álltam fel én is. - Átjöttem Lukehoz, találkoztam az új barátnőjével, aztán megbeszéltünk mindent, hogy újra CSAK barátok vagyunk! - emeltem fel a hangom. - Majd a végén az ajtóban megpuszilt és... - hoppá, elszóltam magam, mert mindketten elég érdekesen néztek rám.
- Holly ugye nem azt akarod mindani, hogy...? - kezdett bele, de még mielőtt elszabadult a pokol, a csengő pont ekkor szólalt meg. Biztos Mike az!
Gyorsan az ajtóhoz szaladtam és kinyitottam azt. Jól gondoltam, a bátyám állt a küszöbön Sarahval az oldalán.
- De jó hogy itt vagy! - ugrottam a nyakába. - Figyel innen, mert még felnyársalnak. - suttogtam a fülébe, majd elengedtem. Időközben Sam és Ty is csatlakozott hozzánk. - Hát akkor jobb is ha megyek, mert ahogy láttam, még esőre is áll. - néztem ki az égre, ahol már nagyban jöttek a szürke felhők.
- Nem Holly, te nem haza jössz. - felelte Mike szigorúan. Na most mi van? - Amúgy ezt elfelejtettem odaadni. - nyújtott át valamit, amit a kezembe ejtett. És ennyi, nekem csak ennyi kellett. Amint megláttam a kezemben lévő nyakláncot, aminek a hátuljába a My American Girl felirat volt gravírozva, nem bírtam tovább, a lábaim teljesen elgyengültek. A falnak dőlve csúsztam le annak mentén a földre.
Hirtelen minden lejátszódott a fejemben. Az egész nyár. Amikor találkoztunk a deszkaparkban, az összes veszekedés, minden kibékülés, minden jó és rossz pillanat. Hogy felejthettem el ezeket? És Adam...most biztos utál, amiért úgy viselkedtem vele.
- Hé, Holls, jól vagy? - guggolt le elém legjobb barátnőm és letörölt az arcomról pár könnycseppet. Kis nosztalgia:  hülye érzések! Óvatosan bólintottam, majd felnéztem. Mindenki engem nézett, hol aggódóan, hol együtt érzően tekintettek rám.
- Hol van most? - néztem fel Tylerre, akinek teljesen felvirult az arca.
- Otthon van. Gyere elviszlek! - megragadva a karom húzott föl a földről és rángatott ki a kocsijához. Beültem, majd amint bekötöttem magam még intettem egyet a többieknek, mielőtt padlógázzal elindultunk volna. Remélem még épségben oda fogunk érni.

6 megjegyzés:

  1. NE, mi az hogy itt van vége??????
    Nagyon tetszett, örülök,hogy visszajöttek az emlékek.
    Mihamarabbi folytatást kérek.:D
    Üdvözlettel,
    Fruzsi :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Fruzsi:*
      Kell az izgalom, nem?:D Igyekszem az újjal, de még kérdéses mikor jön:)

      Törlés
  2. Nagyon örülök ,hogy van új rész .Na végre erre vártam hogy Holly mikor tér észhez .Remélem Adam nem csinál hülyeséget.Miért hagytad itt abba a részt??? Nagyon várom ,hogy mi lesz a folytatásban

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont ezért, hogy minél kíváncsibb legyél;) Majd minden kiderül a következő részben:D

      Törlés
  3. Folytatást követelek xd mikor lesz új rész ?

    VálaszTörlés