2014. szeptember 21., vasárnap

22.rész - Mi lesz holnap?

Sziasztok!!! Itt is van a rész, amit vártatok! Bocsánat, hogy nem lett olyan izgalmas, de megígérhetem, hogy a következő(k) már annál inkább az lesz;) 
Köszönöm az előző részhez jött kommenteket és remélem, hogy ehhez is sok jön;) És az újabb 3 feliratkozó!  Na, jó olvasást!
Anna xx.
 

Holly


 Ma reggel sokkal jobb kedvel ébredtem, mint a többi napon. Először is, tegnap nem csak Adam-mel békültem ki, hanem a szüleimmel és a bátyámmal is. Anyáék ezt valami fura tinikorszaknak nevezték, a bátyám valami elmemosásnak. Még most is a fülemben csengenek a szavai: 'Figyelj, a húgom vagy, de tudom hogy nem szólhatok bele a magánéletedbe és ha eltiltalak valakitől utálnál is és meg is szöknél vele. Ezt megpróbálom elfogadni. De ha még egyszer kifordulsz önmagadból, akkor bezárlak a szobádba rácsokkal az ablakán. Világos?' - ezért is szeretem őt annyira. Mindent kimond, és bármit megtesz azért, hogy nekem jó legyen.
Amikor reggel felkeltem, rögtön utána jött 2 üzenetem is. Az egyik Sam-től, a másik Luke-tól. Először Sam-ét néztem meg.
'Gyere most a kávézóba, már mindenki itt van!' - írta. Oké, megnézem Luke-ét és gyorsan elkészülök, majd mehetek is.
'Gyere gyorsan, kell az álbarátnőm! Most!' - ajaj, hogy tud ez ilyen bénán csajozni? Gyorsan elkészültem - na jó nem, mert akartam, hogy kicsit szenvedjen - majd elindultam. Deszkával gyorsan megérkeztem. Először Sam-éket láttam meg, az egyik hátsó asztalnál, majd Luke-ot, aki egy lánnyal ült a pultnál. A lány csak beszélt, Luke meg szerintem majdnem elaludt. Vagyis gondolom, mert ő háttal ült nekem és a fejét a karjával tartotta.
Intettem egyet Sam-nek, és gyorsan Luke segítségére siettem.
- Szia édesem! Bocs, hogy késtem. - öleltem át Luke-ot hátulról. Kicsit megugrott, míg az előtte ülő lány csak kikerekedett szemmel nézett ránk.
- Neked barátnőd van? - kérdezte természetellenesen magas hangon. Most kicsit sajnálom szőke 'barátomat'.
- Igen, nem említettem volna? - kérdezte Luke és hozzám hajolt egy hosszú, szenvedélyes csókra.
Ha őszinte leszek, régen kicsit talán tetszett is Luke és mindent megadtam, hogy a  barátnője legyek. De ugye nekem csak ennyi jutott. Azonban most inkább azt érzem, hogy nem kéne ezt csinálnom. Nem tudom, olyan lelkifurdalásom van, mint még soha. Csak tudnám mitől. 
Már csak a szék nyikorgását és sebes lépteket hallottunk. Amint elváltunk egymástól, Luke megkönnyebbülten felsóhajtott.
- Jövök neked eggyel.
- Már többel jössz, mint eggyel. - mosolyogtam rá, mire ő csak biccentett. - Jössz vagy még pihensz itt egy kicsit? - én elindultam Sam-ékhez Luke-kal a nyomomban, de egy valaki tekintete azonban kicsit sem tetszett. Ugyanis Adam olyan dühvel nézett ránk, hogy azt hittem, hogy itt helyben fog őrjöngeni. Kicsit félve is, de leültünk hozzájuk.
- Na, most mi lesz? - kérdeztem.


Adam

Ez meg mi a franc volt?? Most ez hogy van? Holly azt mondta, hogy nincs semmi közte és a Luke gyerek között. Ekkor ez most mi??? A legszívesebben behúznék Luke-nak. Senki nem érhet Holly-hoz!!
Basszus, mi a szar van velem? Holly csak egy barátom, akihez semmi közöm ÚGY. Bár én szeretném...MI???!!! Na jó, sürgősen le kell állnom...De akkor mi ez az érzés a mellkasomban?
- Na, most mi lesz? - kérdezte Holly, amikor ők is leültek hozzánk. 
- Meg kell beszélnünk a holnapot. - közölte Sam és Tyler nagyban bólogatott. 
- Miért? Mi lesz holnap? - értetlenkedett Holly és a szemét dörzsölte.
- Ne mondd, hogy nem tudod! Hát Július 4.-e! - mondta Sam, Holly meg rákapta a tekintetét.  
- Máris? 
- Aha, szóval holnap csak szórakozás és szabadság! - nevetett. Nem tudom, hogy mi ebben olyan különleges nap, jó persze én is szeretem ezt az ünnepet, de ők miért vannak így feldobva?
- Értenem kéne ezt az örömöt? - szólaltam meg, és rám kapták a fejüket. 
- Mondjuk csak azt, hogy ilyenkor Holly és Sam nagyon bepörögnek és olyanokat is bevállalnak, amit eddig soha. - válaszolt Luke. Ó, szóval ő már ismeri ezt. Csodálkozzak?
- Oh, hát az nagyon jó. - válaszoltam kicsit gúnyosabban, mint akartam volna. Éreztem, hogy Ty megrúgja a lábamat az asztal alatt.
- Nem kértek valamit? - tette fel a kérdést Ty.
- Én egy limonádét. - válaszolt Sam.
- Én csak egy kólát. - Holly.
- Én meg azt a csajt ott. - állt fel a szőkeség és az egyik lányhoz sietett. Legalább egy gonddal kevesebb.
- Adam, gyere már és segíts! - a válaszomat meg sem várva, megfogta a karom és húzott a pulthoz. - Mi a fene bajod van?
- Nekem semmi. - rántottam meg a vállam. Most komolyan, ezért rángatott ide?
- Aha, ezt mond olyannak, aki nem ismer. - forgatta meg a szemét. - Szerintem Holly az oka.
- Már miért lenne ő az oka? Ő úgyis elvan azzal a Luke gyerekkel. - mintha kicsit dühös is lettem volna.
- Ne csináld már! - nevetett. - Féltékeny vagy?
- Hogy mi vagyok? Ne röhögtess már! - nevettem fel, bár inkább volt erőltetett. Bár, az szokott féltékeny lenni, aki szerelmes, én meg egyáltalán nem voltam az!  
- Aha, akkor miért vagy olyan dühös, hogy Holly, most éppen Luke szájában van? - erre rögtön megfordultam, azonban Holly ugyanott volt. Sam-mel beszélgettek és nagyon nevettek valamin. - Na, igazam volt. - mondta Ty, amikor visszafordultam felé. 
- Még is miben? Ez nem jelent semmit.
- Azt, hogy szerelmes vagy. Holly-ba. - magyarázta, majd az üdítőkkel a kezében visszament a lányokhoz. Oké, ez meg mi a fenéről beszél? Mégis hogy lehetnék szerelmes Holly-ba? Ugyan, ez nevetséges!
Mentem volna vissza, amikor Holly jelent meg mögöttem.
- Valami baj van? - kérdezte és azokkal a gyönyörű szemeivel engem vizslatott. Nem, nem, nem!!
- Persze, csak...ááá, semmi. - ráztam a fejem. Most mondjam el neki, hogy Tyler szerint szerelmes vagyok belé? Ez elég hülyén hangzana.
- Biztos? - vizslatott még mindig.
- Persze. - bólintottam. - Mi van közted és Luke között?
- Semmi. Miért? - nézett rám értetlenül.
- Hát, az a csók nem azt mutatta. - csúszott ki a számon.
- Mond, hogy csak hülyéskedsz. - sóhajtott.
- Persze, csak hülyéskedek. - bólintottam. - Tudod mit? Inkább holnap beszélünk. - mondtam és kifelé vettem az irányt.
Deszkával mentem az utcákon, amikor a telóm rezegni kezdett. Megálltam és megnéztem ki írt.
'Tudtam! Nekem mindig igazam van! T' - írta legjobb haverom.  Ugyan, ne már, nem lehetek szerelmes! De ha még is, pont Holly-ba nem! Egyszerűen nem lehet!! Vagy lehet?

4 megjegyzés:

  1. jujj nagyon jóó lett!!!
    minél hamarabb a kövit léccii :DD

    VálaszTörlés
  2. Nem, egyáltalán nem szerelmes Holly-ba! :D Á, dehogy. :)) Jajj, mondom én, hogy Adam szőke kéne legyen, az illik az agyához :D Gyorsan kövit! Imádom ezt a sztorit <3 Pusziiii :* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, miért is lenne?:D
      Köszike, és sietek ahogy tudok<3 puszi:* :))

      Törlés