2014. szeptember 1., hétfő

18.rész - Buli

Sziasztok! Hát új fejezet, új tanév! Remélem ennek örültök, mint az iskolának!:D Előre is sok sikert a tanévhez és csak kitartás, mert 180 tanítási nap múlva újra nyár! Na jó, mindegy. Jó olvasást és várom a komikat!;)
Anna xx.
 

Holly



Nem tudom mennyi ideje mentünk, de már 1 órája biztosan. Lassan már 6 óra és a nap is lemenőben van. Ha őszinte akarok lenni, már az elején megbántam, hogy Drake-et választottam. Nem is kicsit. A barátaimat elhanyagoltam, Mike szinte nem is beszél velem, nem engedte, hogy úgy öltözzek, ahogy akarok, hanem az ő barátainak a csajaikkal kellett elmennem vásárolni, hogy 'normális' ruhákban járjak. Sőt, még csak deszkázni sem mehettem! Ha a tükörbe nézek, nem is ismerek magamra és csalódtam is magamban, amiért ilyen lettem. Nem lettem volna ilyen, de Drake mondta, ha nem hallgatok rá, nem lesz jó vége. Nem vagyok az a félős típus, de elég komoly volt, hogy elhiggyem, igazat beszél.
És Adam. Ahogy eszembe jut, hogy ma miket vágtam hozzá, ami még csak igaz sem volt, rögtön lelkifurdalásom lesz. Láttam a szemében, hogy fájtak neki a szavaim, holott még csak komolyan sem gondoltam. De muszáj volt elüldözöm, mert Drake...értitek. És nem tudom, hogy mit tenne vele.
- Megjöttünk! - mondta Drake, amikor megállt egy régi ház előtt. Úgy elmerültem a gondolataimban, hogy nem is vettem észre, hogy megjöttünk. Kiszálltunk, és már innen tisztán kivehető volt a zene. Barátom megfogta a kezemet és húzni kezdett az ajtó irányába, ami nyikorogva, de kinyílt. Drake egyik haverja, Josh állt az ajtónál, kezében egy pohárral.
- Végre már! - mondta, és már így éreztem az alkoholt a leheletében. Nem először találkoztam már velük, de még mindig nem szoktam meg ezt az alkohol imádatukat. Amikor meg engem kínáltak, mindig sikerült valahogy kimagyarázni magam. - Hé, hoztál? - fordult Drake-hez.
- Naná! - emelte fel a kezében tartott zacskót. Mit hozhatott? Belépve a házba már javában tartott a buli. Biztos, hogy ez amolyan bulihelyszín, mert a hangfalak megvannak és mindenhol szemét volt. Üres poharak, dobozok, üvegek.
- Hát megjöttetek! - lépett oda hozzánk Jessica, Josh barátnője és két poharat nyújtott felénk. Drake azonnal meghúzta az övét, míg én csak egy hangyányit vagy még annyit sem 'kotyoltam' az italból. - Gyerünk, BULI VAAAAN!!! - kiáltotta, de a zenét nem tudta túl üvölteni. Mindenki szétszéledt, még Drake is szépen itt hagyott. Na szép!
A tánctérre mentem és táncoltam. Ekkor két kezet éreztem a derekamon, ami a hozzátartozó testhez húzott. Nem tetszett nagyon ez a felállás, próbáltam elhúzódni, de csak szorosabban tartott magánál. Már az illatától rájöttem, hogy ez nem lehet Drake.
- Tudod, ezt folytathatnánk az ágyban is. - mondta a fülembe és a leheletétől elfogott a hányinger. Nagy nehezen, de sikerült kiszabadulnom a karjai közül, majd szembe fordulva vele láttam meg Jeremy-t. Már többször is engem stírölt, ahányszor velük lógtam és volt, hogy ki is kezdett velem, Drake közelében is. Nem is volt az esetem, tele volt tetoválásokkal és piercingekkel. - Na, ne légy már ilyen cica. - nyúlt a kezemért, de én csak elfordultam és az udvarra vettem az irányt. Amint kiértem, a Nap már rég lement, de még nem volt olyan sötét. A kert meg semmilyen volt, tele volt gazzal. Látszik, hogy nem szoktak itt takarítani vagy akármit csinálni a bulizáson kívül.
- Egyedül hagytak? - hallottam meg a hátam mögül Jeremy hangját. Nem igaz, nem tud leszállni rólam?!
- Nem, de egyedül akarok lenni! - vágtam rá, de továbbra sem fordultam meg. A padló nyikorgott, miközben újra mögém sétált.
- Ez olyan elavult duma. - súgta a fülembe, majd apró puszikat kezdett hagyni a nyakamon. Kirázott a hideg tőle és nem a jó értelemben. - Ne áltasd magad. Tudom, hogy akarsz. Senki nem fogja megtudni. - megéreztem a kezét a derekamon. Hirtelen megfordultam és erősen pofon vágtam. A feje oldalra picsaklott és hátra tántorodott. Nem is ütöttem olyan nagyot, gondolom a sok pia.
- Barátom van. - mondtam komolyan, de ő csak nevetett. - Mit nevetsz?
- Komolyan azt hiszed, hogy Drake olyan hűséges és leáll egyetlen lány mellett? Hát ez jó. - nevetett továbbra is. - Már annyi lánnyal megcsalt, hogy megszámolni sem lehet. Sőt, ha most bemész, le merem fogadni, hogy újabb lánnyal van. - Csak részeg, csak részeg. Nem is foglalkozva vele, otthagytam és Drake keresésére indultam. Nem kellett túl sokáig keresnem, ugyan is, amint benéztem a konyhába, rögtön meg is pillantottam! Egy lánnyal! Ahogy elnéztem nagyon jól elvoltak egymás szájában és Drake keze is a lány ruhája alatt kalandozott.
És még miatta hanyagoltam és bántottam meg a barátaimat. Basszus, hogy lehettem ilyen hülye?
- Nem megmondtam? - nem érdekelt semmi és senki. Megfordultam és kimentem a házból és elővettem a mobilom és tárcsáztam. Pár csöngés után fel is vette.
- El tudnál jönni értem? - kérdeztem azonnal.

2 megjegyzés: