2014. augusztus 17., vasárnap

13.rész - Válassz!

Sziasztok! Bocsánat, hogy késtem a résszel, de kiment a fejemból, bocsánat. De remélem ez elnyeri a tetszéseteket és kapok pár komit:))
Jó olvasást, Anna xx.
 

Holly


 Szombaton már nem kellett dolgoznom, ezért olyan jó volt sokáig aludni...csak sajnos a telefonom keltett föl a csodás álmomból. Kitapogattam az éjjeliszekrényemen, de közben még mindig nem nyitottam ki a szemem. Nagy nehezen, de megtaláltam a még mindig csörgő készüléket és meg sem nézve ki az, felvettem.
- Haló? - kérdeztem fáradtan, az arcomat a párnába fúrva.
- Holly, beszélhetnénk? - hallottam meg Drake ideges hangját a vonal másik végéről.
- Drake? Baj van? - kérdeztem kicsit éberebben.
- Találkozhatnánk? Ez nem telefontéma. - mondta.
- Ömmm, rendben. Mikor, hol? - keltem fel az ágyból. Tudtam, hogy már úgysem alhatok vissza.
- Fél óra múlva, a parkban. - és ezzel le is tette. Nehezen, de kikászálódtam az ágyból. A fürdőben elkészültem, felvettem egy laza szettet, fogtam a deszkámat és elindultam. Nem volt messze a park sem, és mivel volt még egy csomó időm, megálltam egy cukrászdában és vettem magamnak fagyit. Két gombóc OREO-s fagyival (szeretem ezt a kekszet, na!) és mentem tovább a park felé. Mire megérkeztem a fagyit is megettem és már Drake is ott volt. 
- Mi ennyire fontos? - álltam meg előtte. Nem szólt semmit, csak idegesen átnyújtotta a telefonját.
- Megmagyaráznád? - értetlenül elvettem a telefonját és néztem bele. Valami pletykaoldal lehetett, mert egy csomó kép volt rólunk! Adam-mel! A parton való hülyéskedésünk, majd a tegnapi veszekedésünk és ölelésünk.
- Mit kell ezen megmagyarázni? - adtam neki vissza a telefont.
- Hogy mit kell ezen megmagyarázni?! - emelte fel a hangját és a telóját a zsebébe tette. Mázli, hogy nem volt itt senki. - Talán azt, hogy mégis milyen viszonyban vagy ezzel a gyerekkel!!
- Nyugodj már meg! - kiabáltam én is. - Ezek csak sima baráti hülyülések semmi több! Mi ezzel a baj?!
- Talán az, hogy az egész világ azt hiszi, hogy már az Ő barátnője vagy??!!
- Mi a fenéről beszélsz?! Én nem vagyok senki barátnője! Adam csak egy barát, semmit több! - mintha megütöttem volna, úgy tántorodik hátra egy lépést.
- Így gondolod? Valóban? - nézett rám és a szeméből sugárzott a...csalódottság és szomorúság? Mi van?
- Igen, azt hiszem. - mondtam kissé bizonytalanul.
- Akkor vajon ezt kinek hoztam? - dobott elém egy virágot egy kis cetlivel. Leguggoltam és megnéztem, hogy mit tartalmazhatott. Majdnem dobtam egy hátast, amikor megláttam a kérdést:
'Lennél a barátnőm?' - amint eljutott a tudatomig, meg se tudtam szólalni. Meglepődve néztem fel Drake-re, aki csak csalódottan nézett rám.
- Nem is kell rá válaszolnod. - rázta meg a fejét szomorúan. Kicsit meg is sajnáltam. - Úgy tűnik már nincs jelentősége.
- Miért ne lehetne? - kérdeztem.
- Mert már nem tudok bízni benned. Nem tudom, hogy valóban igazat mondasz-e azzal a sztárocskával kapcsoltban.
- Mit tehetnék, hogy bebizonyítsam? - hihetetlen, hogy ezt kérdeztem. Drake-et nem is ismerem olyan régóta, de szívesen lennék vele is, csak van valami furcsa érzésem miatta. Mintha lelkifurdalásom lenne, holott nem is tudom miért!
- Válassz! Vagy Ő vagy én! - mondta ki komolyan, én meg úgy éreztem, hogy megfordul körülöttem a világ.

4 megjegyzés:

  1. ÚRISTEN!!! *___*
    Imádtam! És ha nem hozod a részt esküszöm megöllek!!!
    Nagyon ügyes vagy! Így folytasd tovább!

    Ölelés egy hatalmas rajongódtól!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, és ígérem sietek, csak ne ölj meg!:D
      Ölelés viszonozva:))

      Törlés
  2. szia!
    Hát csajszi rendesen belekavartál!! egyszerűen imádom!! *-*
    siess! siess! siess!
    de azért pussza is jár ;)
    *Anna

    VálaszTörlés